Blogi

Täällä jaamme ajankohtaisia asioita ja ilmaisia vinkkejä. Käyhän peremmälle!

Webinaaritallenne: Viestintä ja markkinointi kriisitilanteessa

Korona aiheuttaa ongelmia liiketoiminnassa ainakin juhannukseen saakka. Nykyisen arvion perusteella arki palaa normaaliksi joskus kesä–heinäkuun aikana. Siihen on pitkä aika. Asioita pitää saada tapahtumaan paljon. Tästä webinaarista ensimmäiset ohjeet matkaan.

Julkaistu 03.04.2020

Tukea yrityksille koronakriisin hoitoon – päivittyvä tilanneopas

Yrityksille on koronavirusepidemian vaikutuksiin liittyen tarjolla erilaisia rahoitus- ja tukimuotoja. Pidämme yllä opasta, jotta mahdollisimman moni löytäisi sopivan tuki-instrumentin ilman hiusten repimistä.

Julkaistu 30.03.2020

ELY-keskus uudisti merkittävästi PK-yritysten kehittämispalveluita ja tukea kriisiiajalle

ELY-keskus tulee voimakkaasti pk-yrittäjiä vastaan uudistaessaan yritysten kehittämispalveluita väliaikaisella asetuksella. Tutustu uudistuksiin blogissamme.

Julkaistu 27.03.2020

Mitä markkinoinnissa ja viestinnässä pitää huomioida korona-aikana?

Koronakriisi näyttää olevan myös markkinoinnin uusi normaali – ainakin seuraavan muutaman kuukauden ajan. Viimeistään nyt on aika päivittää oma markkinointipaletti ajan tasalle kriisin ajaksi ja alkaa huolehtia kriisinjälkeisestä iskukyvystä.

Julkaistu 24.03.2020

Teemme etätöitä koronaviruksen vuoksi

Fulmore siirtyy toistaiseksi tekemään lähtökohtaisesti etätöitä koronaviruksen vuoksi. Haluamme suojata sekä omaa että asiakkaidemme henkilöstöä ja liiketoimintaa ylimääräisiltä tartuntariskeiltä, joita matkustamiseen liittyy väkisinkin. Olemme yhteydessä asiakkaisiimme sovittujen palavereiden ja workshopien järjestelyistä mahdollisimman pian.

Julkaistu 16.03.2020

Kesä tuo muutoksia Fulmorelle

Lomakausi on selkeästi alkanut. Sähköpostiin paukkuu lomavastaajia, jäätelökioski houkuttelee enemmän kuin neukkari ja palaveriagendan korvaa kauppalista juhannukseksi. On aika nauttia muutama päivä rennosti kesästä, mutta kesä tuo myös muutoksia Fulmorelle.

Julkaistu 20.06.2019

Viisi tilannetta, joissa sivustosi myyntitehosta tulisi huolestua

Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan sivuston myyntitehon parantamista. Konversioprosentti on suhdeluku sivustolle ohjatun liikenteen ja halutun toimenpiteen suorittamisen välillä. Tähän suhdelukuun vaikutetaan konversio-optimoinnilla.

Julkaistu 29.05.2019

Joko saa siirtää asioita kesäloman yli

Kevät on pitkällä, kun koivu kukkii, golfkausi on avattu ja maantiepyörä kaivettu varastosta. Kevät on myös pitkällä, kun ensimmäisen kerran tulee vastaan ”pitäisiköhän tätä miettiä vasta lomien jälkeen”. JOKO TAAS? JOKO NYT?

Julkaistu 30.04.2019

Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Jussi piti maaliskuun lopussa webinaarin siitä, miten muutos perinteisestä vuosikellomallista kohti ketterämpää syklistä toimintamallia kannattaa hoitaa. Tule ja katso tallenne.

Julkaistu 11.04.2019

Fulmoren liiketoiminta on myyty 1.4.2019 yhtiön operatiiviselle johdolle

Fulmore Oy:n liiketoiminta on myyty 1.4.2019 päivätyllä kaupalla Fulmore Next Gen Oy:lle. Uuden omistajan taustalta löytyvät Fulmoren liiketoiminnan johdosta tutut naamat Jukka Koski-Lammi, Teemu Valkonen ja Jussi Junikka.

Julkaistu 10.04.2019

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mittaaminen

Mittaamisen tärkeyttä olen sivunnut monessakin tekstissä, joten en mene siihän kovin syvälle. Sanon alkuun vain, että jos et vielä mittaa, aloita tänään. Käyn tässä tekstissä paremminkin läpi sitä, mitä ja miten kannattaa seurata.

Julkaistu 18.03.2019

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mediatilojen ostaminen

Mainostaminen – siis ostetun median käyttäminen – tuntuu aiheuttavan paljon kysymyksiä, joihin toivotaan helppoja vastauksia. Eli kysytään ”Missä meidän firman pitäisi mainostaa?” tai ”Mikä olisi parhaat jutut X € budjetilla?” Koitetaanpa kaivaa vastauksia.

Julkaistu 01.03.2019