Blogi

Täällä jaamme ajankohtaisia asioita ja ilmaisia vinkkejä. Käyhän peremmälle!

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Arvontuotannon varmistaminen

Kun asiakkaasi lukee yhtiönne markkinointiviestintää, hän antaa kallista aikaansa yhtiöllesi. Pidä huolta, että vaihdat sitä johonkin hyödylliseen. Blogisarja markkinoinnin johtamisen parhaista käytännöistä jatkuu.

Julkaistu 18.02.2019

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Suunnitelmallisuus

Ketterämpää mallia markkinoinnin suunnitteluun: miten suunnitella markkinointia tekemättä vuosittaista markkinointisuunnitelmaa. Jussi aloittaa uuden blogisarjan markkinoinnin johtamisen parhaista käytännöistä.

Julkaistu 14.02.2019

Muutoksia Fulmoren rahoituspalveluissa ja hallituksessa

Fulmore on palvellut asiakkaitaan jo yli kymmenen vuoden ajan markkinointi-, konsultointi- ja rahoituspalveluiden kautta. Samaan aikaan yrityksemme ja liiketoimintamme on kehittynyt määrätietoisesti kohti liiketoimintalähtöisen markkinointitoimiston kokonaisuutta. On jälleen aika ottaa seuraavat askeleet.

Julkaistu 01.02.2019

Graafisen suunnittelun harjoittelijana Fulmorella

Ensimmäinen päivä. Pakkaan tavarani ja lähden kohti Fulmoren toimistoa. Tutkintooni kuuluva viiden kuukauden harjoittelujakso on alkamassa ja tavoitteenani on kehittyä graafisen suunnittelun tehtävien parissa.

Julkaistu 18.01.2019

Ilmoittaudu mukaan Fulmoren automaatiokouluun

Keräsimme selkeän ja käytännönläheisen paketin markkinoinnin ja myynnin automaatioista. Tervetuloa mukaan Fulmoren automaatiokouluun.

Julkaistu 16.11.2018

Tee sellaista markkinointia, jota yrityksesi ansaitsee

Moni yritys ei markkinoi itseään niin hyvin, kun ansaitsisi. Mutta miksi on ongelmallista, että kohtuullisella markkinoinnilla tehdään hyvää tulosta?

Julkaistu 08.10.2018

SCRUM markkinoinnin johtamisen toimintamallina

Markkinoinnin johtaminen on tarpeeksi hankalaa ilman, että pitää ennustaa tulevaisuutta. Silti monessa firmassa tehdään tämänkin syksyn aikana vuosikello ja tammikuusta eteenpäin noudatetaan orjallisesti sitä, mikä on hyväksi suunniteltu. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, puoliksi epäonnistunut.

Julkaistu 01.10.2018

Menestystä markkinoinnilla – Case Solita

Solita on suomalainen teknologia-, strategia- ja designyritys, joka valjastaa ihmisymmärryksen ja älykkäät teknologiaratkaisut palvelemaan parempaa elämää.

Julkaistu 29.06.2018

Fulmore valmistautuu kasvun seuraavaan vaiheeseen

Kari Heinonen aloitti Fulmoren toimitusjohtajana 1.9.2015 tehtävänään yhdistää Clients’ Finlandin, Mainostoimisto Spymin ja Viestintätoimisto Suodattimen liiketoiminnat, uudistaa syntyneen yhdistelmän brandi Fulmoreksi ja tärkeimpänä varmistaa Fulmorelle kestävä taloudellinen pohja tulevien vuosien kasvutavoitteille.

Julkaistu 12.04.2018

Luokattoman suunnittelun kolme keskeistä ongelmaa

”Everyone has a plan ’till they get punched in the mouth.”

Näin totesi eräs aikakautemme ajattelijoista, Mike Tyson. Pääsääntöisesti kuitenkin myös nyrkkeilyssä pätee, että suunnitelmassa pitäytyminen on lopputuloksen kannalta parempi idea, kuin jatkuva tilanteessa elely.

Julkaistu 20.03.2018

Kaipaat taistelua, johon ottaa osaa

Saan nautintoa kirkkaasta tulevaisuusnäkymästä. Toisinaan jopa siinä määrin, että taannun autistisesti mieleni sopukoihin tarinoimaan ajasta tulevaisuudessa.

Julkaistu 07.03.2018

Kolme kivuliasta oppia markkinoinnin kehittämisestä

Ammattilaisurani aikana olen saanut todistaa läheltä satojen yritysten markkinointiponnisteluja. Ja pääsääntöisesti on sanottava, että yleensä kaikki kaatuu yhteen tai useampaan kolmesta syytekijästä.

Julkaistu 06.02.2018