Kirjoittanut Jussi Junikka • Julkaistu 29.03.2021
Fulmore järjestää kevään ja alkukesän kuluessa sarjan maksuttomia markkinointiwebinaareja. Ilmoittautuminen on auki. Kalenteriin on pistetty seuraavat vedot:
Miten rakennetaan toimiva malli liidintuotantoon? Mistä kannattaa aloittaa, jos liidejä on yksinkertaisesti liian vähän? Miten seulotaan parhaat suuresta massasta, jos aika ei riitä kaikkien käsittelyyn? Entä mitä tehdään niille, jotka tippuvat syystä tai toisesta matkan varrelle? Tämä webinaari keskittyy siihen kaikkein keskeisimpään: miten markkinointi tukee myyntiä tehokkaasti.
Markkinointi tuottaa valtavan määrän dataa eri vaiheissaan. Tiedon hyödyntäminen voi kuitenkin olla haastavaa, jos taustalla oleva rakenne on hähmäinen. Tässä webinaarissa avaamme toimivan tavan markkinointidatan jäsentämiseen ja rakennamme roadmapin siihen, miten asioita kannattaa lähteä edistämään omassa organisaatiossaan.
Ilmoittautuminen alkaa lähempänä webinaaripäivää
Kesä tulee, loma tulee, markkinointia ei tule. Mutta pitäisi tulla. Kaikki asiakkaasi eivät B2B-markkinassa ole nukkumassa laiturin nokassa. Kaikki eivät myöskään pidä totaalista lomaa työasioista ja vielä harvempi kytkee työidentiteettinsä pois päältä duunien ulkopuolella. Markkinointi ei siis nuku kesälläkään.
Ilmoittautuminen alkaa lähempänä webinaaripäivää
Markkinointitoimistot tarjoavat monenlaisia ulkoistuspalveluita. Suurinta osaa hommista ei edes kannata tehdä itse. Tässä webinaarissa keskitymme jäsentämään sitä, millaisia osaamisia nykyaikainen markkinointi tarvitsee ja miten niitä kannattaa valjastaa organisaation käyttöön. Tarjoilemme esimerkit niin pienelle, keskisuurelle kuin isommallekin organisaatiolle.
Ilmoittautuminen alkaa lähempänä webinaaripäivää
Markkinoinnin suunnittelu voi hyvin. Vuosisuunnitelmat kierivät tuskissaan maassa. Kaksintaistelu on ratkennut ja on ruumiinavauksen aika. Miten suunnittelua kannattaa tehdä toimintaympäristön muuttuessa jatkuvasti ja teknologian vilistäessä villisti eteenpäin? Avaamme webinaarissa toimivan mallin, jota olemme soveltaneet asiakkaidemme kanssa menestyksekkäästi jo vuosia.
Ilmoittautuminen alkaa lähempänä webinaaripäivää