Kesä tuo muutoksia Fulmorelle
Lomakausi on selkeästi alkanut. Sähköpostiin paukkuu lomavastaajia, jäätelökioski houkuttelee enemmän kuin neukkari ja palaveriagendan korvaa kauppalista juhannukseksi. On aika nauttia muutama päivä...
Lomakausi on selkeästi alkanut. Sähköpostiin paukkuu lomavastaajia, jäätelökioski houkuttelee enemmän kuin neukkari ja palaveriagendan korvaa kauppalista juhannukseksi. On aika nauttia muutama päivä...
Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan sivuston myyntitehon parantamista. Konversioprosentti on suhdeluku sivustolle ohjatun liikenteen ja halutun toimenpiteen suorittamisen välillä. Tähän suhdelukuun...
Kevät on pitkällä, kun koivu kukkii, golfkausi on avattu ja maantiepyörä kaivettu varastosta. Kevät on myös pitkällä, kun ensimmäisen kerran tulee vastaan "pitäisiköhän tätä miettiä vasta lomien...
Jussi piti maaliskuun lopussa webinaarin aiheella "Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia". Aiheena oli karkeasti, miten muutos perinteisestä vuosikellomallista kohti ketterämpää syklistä...
Fulmore Oy:n liiketoiminta on myyty 1.4.2019 päivätyllä kaupalla Fulmore Next Gen Oy:lle. Uuden omistajan taustalta löytyvät Fulmoren liiketoiminnan johdosta tutut naamat Jukka Koski-Lammi, Teemu...
Etsimme joukkomme vahvistukseksi asiakaslähtöistä web-kehittäjää. Haussa on osaaja, jolta taipuu erityisesti frontend myös vaativiin WordPress-verkkosivustoihin ja verkkokauppoihin, markkinoinnin...
Mittaamisen tärkeyttä olen sivunnut monessakin tekstissä, joten en mene siihän kovin syvälle. Sanon alkuun vain, että jos et vielä mittaa, aloita tänään. Käyn tässä tekstissä paremminkin läpi sitä,...
Mainostaminen – siis ostetun median käyttäminen – tuntuu aiheuttavan paljon kysymyksiä, joihin toivotaan helppoja vastauksia. Eli kysytään ”Missä meidän firman pitäisi mainostaa?” tai ”Mikä olisi...
”Osaatko johtaa markkinointianne?”, kysyin ja vastaus oli ”Joo, kyllä mä saan meidän some-päivitykset tehtyä ja pidettyä verkkosivut ajan tasalla.” Mitäpä tuohon sitten sanomaan, kun selkeästi oli...
Säännöllinen suorittaminen hakkaa pistemäisen tekemisen 100-0 lähes kaikessa, myös markkinoinnissa. Kuten tarinan kilpikonna, säännöllinen eteneminen tuottaa varmemmin tulosta kuin hullu pomppiminen...