Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Kesä tuo muutoksia Fulmorelle

Kesä tuo muutoksia Fulmorelle

Lomakausi on selkeästi alkanut. Sähköpostiin paukkuu lomavastaajia, jäätelökioski houkuttelee enemmän kuin neukkari ja palaveriagendan korvaa kauppalista juhannukseksi. On aika nauttia muutama päivä...

Lue lisää
Viisi tilannetta, joissa sivustosi myyntitehosta tulisi huolestua

Viisi tilannetta, joissa sivustosi myyntitehosta tulisi huolestua

Konversio-optimoinnilla tarkoitetaan sivuston myyntitehon parantamista. Konversioprosentti on suhdeluku sivustolle ohjatun liikenteen ja halutun toimenpiteen suorittamisen välillä. Tähän suhdelukuun...

Lue lisää
Joko saa siirtää asioita kesäloman yli

Joko saa siirtää asioita kesäloman yli

Kevät on pitkällä, kun koivu kukkii, golfkausi on avattu ja maantiepyörä kaivettu varastosta. Kevät on myös pitkällä, kun ensimmäisen kerran tulee vastaan "pitäisiköhän tätä miettiä vasta lomien...

Lue lisää
Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Webinaaritallenne: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Jussi piti maaliskuun lopussa webinaarin aiheella "Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia". Aiheena oli karkeasti, miten muutos perinteisestä vuosikellomallista kohti ketterämpää syklistä...

Lue lisää
Fulmoren liiketoiminta on myyty 1.4.2019 yhtiön operatiiviselle johdolle

Fulmoren liiketoiminta on myyty 1.4.2019 yhtiön operatiiviselle johdolle

Fulmore Oy:n liiketoiminta on myyty 1.4.2019 päivätyllä kaupalla Fulmore Next Gen Oy:lle. Uuden omistajan taustalta löytyvät Fulmoren liiketoiminnan johdosta tutut naamat Jukka Koski-Lammi, Teemu...

Lue lisää
Rekry: Markkinointitoimisto etsii monipuolista web-kehittäjää

Rekry: Markkinointitoimisto etsii monipuolista web-kehittäjää

Etsimme joukkomme vahvistukseksi asiakaslähtöistä web-kehittäjää. Haussa on osaaja, jolta taipuu erityisesti frontend myös vaativiin WordPress-verkkosivustoihin ja verkkokauppoihin, markkinoinnin...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mittaaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mittaaminen

Mittaamisen tärkeyttä olen sivunnut monessakin tekstissä, joten en mene siihän kovin syvälle. Sanon alkuun vain, että jos et vielä mittaa, aloita tänään. Käyn tässä tekstissä paremminkin läpi sitä,...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mediatilojen ostaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Mediatilojen ostaminen

Mainostaminen – siis ostetun median käyttäminen – tuntuu aiheuttavan paljon kysymyksiä, joihin toivotaan helppoja vastauksia. Eli kysytään ”Missä meidän firman pitäisi mainostaa?” tai ”Mikä olisi...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Oma vai kumppanin osaaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Oma vai kumppanin osaaminen

”Osaatko johtaa markkinointianne?”, kysyin ja vastaus oli ”Joo, kyllä mä saan meidän some-päivitykset tehtyä ja pidettyä verkkosivut ajan tasalla.” Mitäpä tuohon sitten sanomaan, kun selkeästi oli...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Säännöllisyys

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Säännöllisyys

Säännöllinen suorittaminen hakkaa pistemäisen tekemisen 100-0 lähes kaikessa, myös markkinoinnissa. Kuten tarinan kilpikonna, säännöllinen eteneminen tuottaa varmemmin tulosta kuin hullu pomppiminen...

Lue lisää
[Päättynyt] Haemme visuaalisen viestinnän moniosaajaa

[Päättynyt] Haemme visuaalisen viestinnän moniosaajaa

Haluamme joukkoomme asiakaslähtöisen visuaalisen viestinnän moniosaajan, joka on sinut printin, digin ja UI:n kanssa. Meillä on osaamisellesi käyttöä rentojen ammattilaistemme joukossa. Lähtisitkö...

Lue lisää
Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Arvontuotannon varmistaminen

Markkinoinnin johtamisen parhaat käytännöt: Arvontuotannon varmistaminen

Asiakkaan arvontuotannosta on puhuttu ja puhutaan syystäkin paljon. Välissä kuitenkin huomaan, että ajatus siitä, milloin arvontuotannon pitäisi alkaa, on pahasti hukassa. Avaan ajatusta vähän...

Lue lisää