Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Keppiä vai porkkanaa?

Keppiä vai porkkanaa?

Kumpiko olisi omalle yrityksellesi mieluisampi? Administer Oy Jyväskylä uskoo, että moni valitsee porkkanan. Tästä lähtökohdasta käynnistyi myös Administer Oy Jyväskylälle toteutettu...

Lue lisää
Kriisiviestintä - osa 2: Miten kriiseihin varaudutaan?

Kriisiviestintä - osa 2: Miten kriiseihin varaudutaan?

Jos kriisiviestintä on hoidettu mallikkaasti, saattavat kriisin aiheuttamat tuhot olla yritykselle huomattavasti pienemmät. Taitava kriisiviestijä saa kriisin käännettyä (ainakin jälkikäteen)...

Lue lisää
Kasvokkaisviestinnän lyhyt oppimäärä

Kasvokkaisviestinnän lyhyt oppimäärä

Internetistä on muodostunut yhä tärkeämpi viestintäväline ja jatkuvasti puhutaan sähköisen markkinoinnin välineistä tai sosiaalisen median tärkeydestä. Nämä ovat tärkeitä ja ajankohtaisia asioita,...

Lue lisää
Kriisiviestintä - osa 1: Mistä kriisit syntyvät?

Kriisiviestintä - osa 1: Mistä kriisit syntyvät?

Kriisin iskiessä yritykseen kriisinhallintataidot joutuvat koetukselle. Kriisiviestintä on keskeinen osa kriisinhallintaa ja siihen tulisi jokaisessa yrityksessä suoda ajatuksia – vaikkei kriisejä...

Lue lisää
Loikkaa messuille

Loikkaa messuille

Kukapa ei pitäisi hauskoista kurnuttajista puutarhansa nurkkauksessa, mietti Teppo lähettäessään tilausvahvistuksen 10 000 kiinalaisen puutarhasammakon toimittamisesta taimitarhansa...

Lue lisää
Sanakirja: konversio-optimointi

Sanakirja: konversio-optimointi

Konversio-optimointi on konversion kehittämistä. Ja konversio tarkoittaa siis sitä, miten nettikävijä saadaan “käännytettyä” (eng. convert) tekemään, mitä tavoitellaan. Tyypillisiä konversiokohtia...

Lue lisää
Mitä siellä mainostoimistossa oikein tehdään?

Mitä siellä mainostoimistossa oikein tehdään?

Mainostoimisto tuntuu usein olevan melko abstrakti käsite. Sellaisia on olemassa, siellä työskentelee ammattilaisia ja siellä tehdään mainoksia. Mutta mitä mainostoimistossa todellisuudessa tehdään?...

Lue lisää
Pikakurssi yritysbloggaamiseen – osa 5: Kehitä blogiasi jatkuvasti!

Pikakurssi yritysbloggaamiseen – osa 5: Kehitä blogiasi jatkuvasti!

Suurin haaste yritysbloggaamisessa on a) saada ihmiset kiinnostumaan blogista ja b) ylläpitää kiinnostusta niin, että ihmiset palaavat lukemaan blogia. Kun blogin kirjoittamisessa on päästy alkuun,...

Lue lisää
Suojaa sivustosi hyökkäyksiltä, päivitä Joomlasi

Suojaa sivustosi hyökkäyksiltä, päivitä Joomlasi

Tietoturva esittää päivä päivältä tärkeämpää roolia nyky-yhteiskunnassa. Internetissä tietoturva on ensiarvoisen tärkeää, sillä verkossa virukset ja haittaohjelmat pääsevät leviämään kaikista...

Lue lisää
Pikakurssi yritysbloggaamiseen – osa 4: Löytävätkö lukijat blogiisi?

Pikakurssi yritysbloggaamiseen – osa 4: Löytävätkö lukijat blogiisi?

Blogista ei ole yritykselle juurikaan hyötyä, jos asiakkaat (sekä nykyiset että potentiaaliset) eivät blogia löydä. Ykkösoletuksena tietysti on se, että blogi on helposti löydettävissä; blogi...

Lue lisää
SPYMin asiakasreferenssit päivitetty!

SPYMin asiakasreferenssit päivitetty!

Helmikuussa SPYMin sivut uudistuivat asiakasreferenssien osalta. Haluamme esitellä osaamistamme entistä yksityiskohtaisemmin ja helppolukuisessa muodossa. Siksi uudistimme asiakasreferenssi-pohjan ja...

Lue lisää
Pikakurssi yritysbloggaamiseen – osa 3: Mistä kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa?

Pikakurssi yritysbloggaamiseen – osa 3: Mistä kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa?

Kun muut perusasiat on mietitty kuntoon, täytyy suoda ajatuksia sille, mistä aiheista blogiin kirjoitetaan ja kuka tekstit kirjoittaa.

Lue lisää