Blogi

Täällä jaamme ajankohtaisia asioita ja ilmaisia vinkkejä. Käyhän peremmälle!

QUO VADIS?

Asterixia lukeneet muistavat albumista toiseen toistuvan tarinan: gallialaiset, Asterix ja Obelix etunenässä, ovat metsäpolkua pitkin matkalla kohti Roomaa. Kesken matkaa roomalaisten partio pysäyttää kulkueen ja kysyy: Quo vadis – minne menet?

Julkaistu 03.11.2017

Väärinymmärretty inbound-myynti

Kuka on se idiootti, joka pilasi myyntityön 2010-luvulla? Se tyhjäpää, joka antoi myyntiä pelkäävälle henkilöstölle näennäisen syyn odotella aktiivisesti kauppoja sähköpostin äärellä. Se luopio, joka tarjosi väistelynnälkäisille myrkytetyn leivän.

Julkaistu 23.10.2017

Markkinointistrategia on peli, jossa voittavat kortit saa valita itse

Markkinoinnin strategiatyötä voisi verrata siihen, että levitetään koko yrityksen korttipakka pöydälle, katsotaan pelin tilanne ja valitaan sopiva käsi.

Julkaistu 12.10.2017

5 vinkkiä, joilla saat lisää uskollisia asiakkaita

Mikä avuksi, kun bisnes ei kehity toivotulla tavalla? Liikevaihto junnaa paikoillaan, potentiaaliset asiakkaat löytävät helpommin kilpailijan ja nykyisetkin asiakkaat häviävät kuin tuhka tuuleen.

Julkaistu 29.09.2017

Miksi lapsellisen alhaiset tavoitteet ovat avain onnistumiseen?

Lapsellisen alhaiset toiminnalliset tavoitteet ovat menestyksen kannalta avainasemassa. Ihan totta. Annapas kun perustelen. Sinun tehtäväsi ei kuitenkaan ole uskoa purematta.

Julkaistu 27.09.2017

Markkinoinnin automaatio ja tuloksekas myyntityö

Myynnin tulokset määrittelevät yrityksen nykytilan ja tulevaisuuden. Parempaa myyntiä puolestaan saadaan aikaan optimoimalla suoritteiden määrää…

Julkaistu 20.09.2017

Mitä mokaat jatkuvasti myydessäsi inbound-liideille?

Perinteinen myyntitekniikka ei enää nykypäivänä vakuuta ostajia, vaan voi jopa pahimmassa tapauksessa karkottaa heidät. Hanakan klousaamisen sijaan nyt vaaditaan uudenlaista lähestymistapaa…

Julkaistu 04.09.2017

Jos asiakkaasi tietäisi sen, mitä sinäkin…

…hankkisiko hän palveluitasi enemmän ja todennäköisemmin? Toivottavasti voit vastata kysymykseen myöntävästi. Muussa tapauksessa joudun suosittelemaan sinulle jo artikkelin alussa nykyisen bisneksesi hylkäämistä ja laadukkaampien ratkaisujen kehittämistä.

Julkaistu 30.08.2017

Tiimin viisi toimintahäiriötä – Miksi asiakassuhteeni on torso?

Kuvittelin asiakassuhteeni olevan vankalla pohjalla. Toisin taitaa kuitenkin olla, ainakin mikäli Patrick Lencionia on uskominen.

Julkaistu 23.08.2017

Kolme keinoa myyntibudjetin voittamiseksi

Tavoitteletko tulevalla tilikaudelle kasvua? Millä keinoilla aiot saada kasvua aikaan? Kuinka todennäköisenä pidät tavoitteen saavuttamista? Esittelemme tässä kirjoituksessa kolme tapaa myyntitavoitteiden saavuttamiseksi.

Julkaistu 15.08.2017

[Päättynyt] Rekry: Haemme myynnin huippuosaajaa

Haluatko haastaa suomalaiset pk-yritykset harppaamaan edistyksellisen markkinoinnin eturintamaan? Haluatko tulla kiihdyttämään voimakkaasti kasvavaa liiketoimintaamme seuraavalle tasolle?

Julkaistu 26.06.2017

Kolme elementtiä onnistuneen markkinoinnin automaation taustalla

Suomalaisten yritysten markkinointi on pistemäistä. Siksi tulokset jäävät poikkeuksetta puutteellisiksi. Markkinoinnin automaatio ja systemaattinen kehittäminen loistavat poissaolollaan.

Julkaistu 22.06.2017