Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Uusi vuosi, uudet kujeet

Uusi vuosi, uudet kujeet

SPYMin blogissa vuosi 2012 otetaan vastaan innolla ja vauhdikkaasti. Uudenvuoden lupauksena aiomme kuluvana vuonna kiristää bloggaustahtia. Tavoitteena onkin saada blogiin uutta mielenkiintoista...

Lue lisää
SPYM toivottaa hyvää joulua!

SPYM toivottaa hyvää joulua!

SPYM haluaa kiittää blogin lukijoita kuluneesta vuodesta! Blogi vetäytyy nyt joulutauolle; ensi vuonna luvassa on monia mielenkiintoisia markkinointiaiheisia bloggauksia.

Lue lisää
Onko bloggaamisesta hyötyä yritykselle?

Onko bloggaamisesta hyötyä yritykselle?

Monet yritykset suhtautuvat blogin pitämiseen melko kielteisesti; blogin ylläpito vie runsaasti arvokasta työaikaa, eikä siitä välttämättä ole edes mitään hyötyä. On totta, että blogin...

Lue lisää
Yhteismarkkinointi: hyviä tuloksia vähillä kustannuksilla!

Yhteismarkkinointi: hyviä tuloksia vähillä kustannuksilla!

Pienyrittäjällä markkinoinnin kustannukset tuntuvat usein valtavilta panostuksilta, eikä vaikkapa omasta messuosastosta uskalla haaveilla edes villeimmissä unelmissaan. Monelle pienyrittäjälle...

Lue lisää
Tilaa Markkinoinnin työkalut -sähköpostisarja!

Tilaa Markkinoinnin työkalut -sähköpostisarja!

SPYM:ltä voit nyt tilata ilmaisen Markkinoinnin työkalut -sähköpostisarjan, joka esittelee työkaluja yksi kerrallaan. Sähköpostisarjassa on 20 osaa – tilaamisen jälkeen saat sähköpostiisi yhden osan...

Lue lisää
Jouluviestintä - Osa 2: Millainen joulutervehdys voi olla?

Jouluviestintä - Osa 2: Millainen joulutervehdys voi olla?

Yrityksen joulutervehdykselle vain mielikuvitus (ja budjetti) asettaa rajat. Minimissään joulutervehdys voi olla sähköpostiviestinä lähetetty ”Kiitos kuluneesta vuodesta!” -teksti. Maksimissaan...

Lue lisää
Jouluviestintä - Osa 1: Miksi asiakkaita pitää muistaa jouluna?

Jouluviestintä - Osa 1: Miksi asiakkaita pitää muistaa jouluna?

Joulu on jälleen kohta käsillä, ja yrityksille se tarkoittaa lähestyvän joululoman lisäksi myös joulutervehdyksen lähettämistä asiakkaille, henkilökunnalle tai muille sidosryhmille.

Lue lisää
Some tehokkaaseen käyttöön yrityksessäsi!

Some tehokkaaseen käyttöön yrityksessäsi!

Sosiaalinen media eli some tuntuu olevan monelle yritykselle hieman epämääräinen käsite. Sosiaalisesta mediasta puhutaan jatkuvasti ja se on ehdottomasti tulevaisuuden media – silti vain harva yritys...

Lue lisää
Markkinoinnin suunnittelu – Osa 4: Tuloksellista markkinointia pienellä budjetilla

Markkinoinnin suunnittelu – Osa 4: Tuloksellista markkinointia pienellä budjetilla

Pieni yritys on pieni myös resursseiltaan. Useimmat markkinoinnin oppikirjat saavat Coca Cola- ja Harley Davidson -esimerkeillään vähintään yhdeksän kymmenestä yrittäjästä nauramaan epätoivoisesti....

Lue lisää
Markkinoinnin suunnittelu – Osa 3: Miten se asiakas sitten tavoitetaan?

Markkinoinnin suunnittelu – Osa 3: Miten se asiakas sitten tavoitetaan?

Aivan aluksi tulee määritellä ketä halutaan tavoittaa. Kun se on selvillä, voidaan siirtyä pohtimaan, miten heidät parhaiten tavoittaisi. Markkinoinnin pitää tavoittaa juuri ne oikeat asiakkaat....

Lue lisää
Markkinoinnin suunnittelu – Osa 2: Määritä mittarit ja tavoitteet, muista myös seuranta

Markkinoinnin suunnittelu – Osa 2: Määritä mittarit ja tavoitteet, muista myös seuranta

Markkinointisuunnitelmaa tehtäessä markkinoinnin mittarit pitää huomioida jo alusta asti. Mittarit ovat ainoa tapa määrittää, saavuttiko markkinointi tavoitteensa vai tuliko oikein kunnolla turpaan.

Lue lisää
Totaaliremontti Camping Nyyssänniemen markkinointiin ja visuaaliseen ilmeeseen

Totaaliremontti Camping Nyyssänniemen markkinointiin ja visuaaliseen ilmeeseen

Olemme toimineet Camping Nyyssänniemen yrittäjinä vuodesta 2005 lähtien ja keväällä 2011 päätimme tehdä totaaliremontin markkinointiimme ja visuaaliseen ilmeeseemme. Valitsimme SPYMin kumppaniksemme.

Lue lisää