Fulmoren markkinointiblogi

Markkinointi­blogi

Tietotiheässä työssä tiimi on pienin mahdollinen tulosyksikkö

Tietotiheässä työssä tiimi on pienin mahdollinen tulosyksikkö

Yksilökeskeinen sankarimyytti on tapettava Vt. toimitusjohtaja Samuli Korpinen listaa useita syitä sille, miksi Fulmorella uskotaan tiimeihin. Määrittävä ajatus on laatu: tiimi on ainoa tapa tehdä...

Lue lisää
Tiimi, jossa ei ole paskahousuja - Haastattelussa Erkka Kinnunen

Tiimi, jossa ei ole paskahousuja - Haastattelussa Erkka Kinnunen

Kun Fulmorella siirryttiin nykyiseen kahden kehitystiimin malliin, kyseessä oli nimetyistä asiakkuuksista vastaavan Erkka Kinnusen mukaan paluu juurille. Erkka on osa Challenger-tiimiä. “Yrityksemme...

Lue lisää
[Päättynyt] Haemme asiakashankinnan kärkiosaajaa

[Päättynyt] Haemme asiakashankinnan kärkiosaajaa

Haluatko haastaa suomalaiset pk-yritykset harppaamaan edistyksellisen markkinoinnin eturintamaan? Tekeekö mielesi työskennellä osana litteää ja ketterää tiimiorganisaatiota? Uskotko, että osaamisesi...

Lue lisää
Luokattoman suunnittelun kolme keskeistä ongelmaa

Luokattoman suunnittelun kolme keskeistä ongelmaa

"Everyone has a plan 'till they get punched in the mouth."

Lue lisää
Kaipaat taistelua, johon ottaa osaa

Kaipaat taistelua, johon ottaa osaa

Saan nautintoa kirkkaasta tulevaisuusnäkymästä. Toisinaan jopa siinä määrin, että taannun autistisesti mieleni sopukoihin tarinoimaan ajasta tulevaisuudessa.

Lue lisää
Webinaaritallenne käsikaasusta kasvumarkkinoinnissa

Webinaaritallenne käsikaasusta kasvumarkkinoinnissa

Oheisesta videotoistimesta löydät 2.3.2018 pidetyn webinaarin tallenteen. Pidän pätkän katseltavissa 7.3. keskiviikon loppuun saakka, jotta halukkailla on mahdollisuus tutustua sisältöön. Tämän...

Lue lisää
Kolme kivuliasta oppia markkinoinnin kehittämisestä

Kolme kivuliasta oppia markkinoinnin kehittämisestä

Ammattilaisurani aikana olen saanut todistaa läheltä satojen yritysten markkinointiponnisteluja. Ja pääsääntöisesti on sanottava, että yleensä kaikki kaatuu yhteen tai useampaan kolmesta syytekijästä...

Lue lisää
Tapani Määtän matka jatkuu – Perinnöksi kolme pointtia Fulmoren menestyksen taustalla

Tapani Määtän matka jatkuu – Perinnöksi kolme pointtia Fulmoren menestyksen taustalla

Oletko kuullut tarinan siilistä ja ketusta? Kettu, joka on metsän viekkain eläin, on huomannut pullean, hitaasti lyllertävän siilin. Siili vaikuttaa ketun mielestä herkulliselta ja ennen kaikkea...

Lue lisää
Näin teet brändistäsi asiakasmagneetin

Näin teet brändistäsi asiakasmagneetin

Oletko koskaan kysynyt asiakkaaltasi, millaisena hän näkee yrityksesi? Onko vastaus ollut ”olette luotettavia”, ”pidän teitä todellisina ammattilaisina”, ”myyjäänne ei saa koskaan kiinni, kun on...

Lue lisää
Webinaari | Markkinoinnin punainen lanka 2/3 - Asiakasymmärrys

Webinaari | Markkinoinnin punainen lanka 2/3 - Asiakasymmärrys

[arve url="https://youtu.be/LVtsrmxZ9ko" /]

Lue lisää
Viisi [5] vinkkiä: Näin hankit 100+ myyntiliidiä kuukaudessa

Viisi [5] vinkkiä: Näin hankit 100+ myyntiliidiä kuukaudessa

Liidien hankinta on usein yksi yrityksen markkinoinnin tärkeimmistä tehtävistä. Olen todistanut kymmeniä yritystarinoita, joissa määrätietoisella liidien hankinnalla on onnistuttu saavuttamaan huimia...

Lue lisää
QUO VADIS?

QUO VADIS?

Asterixia lukeneet muistavat albumista toiseen toistuvan tarinan: gallialaiset, Asterix ja Obelix etunenässä, ovat metsäpolkua pitkin matkalla kohti Roomaa. Kesken matkaa roomalaisten partio...

Lue lisää