[Webinaari 22.3. klo 8.30] Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia

Tervetuloa muutosmatkalle kohti tehokkaampaa markkinointia. Matkamme alkaa siitä, että päätämme muuttaa markkinoinnin toimintamallia ketterämpään suuntaan ja alamme kerätä ja hyödyntää dataa päätöksenteon tukena.

Positiivinenkin muutos aiheuttaa vastarintaa

Siispä nyt on tarjolla tuhannen taalan paikka päästä muutoksessa vähän helpommalla! Tämä(kin) muutos nimittäin aiheuttaa vastarintaa ja vaatii tahtoa viedä asiaa eteenpäin.

Jotta Sinä pääset arjessasi helpommalla, kerron, mitkä asiat ovat tavallisesti vaikeimpia ja mitkä tapahtuvat tavallisesti kuin itsestään. Näin voit keskittää energiasi oikeiden muutosten johtamiseen. Olen pureskellut kymmenien vastaavien muutosprosessien opit tiiviiksi nipuksi, jonka tarjoilen webinaarin muodossa 22.3. aamukahvin lomassa.

Haluan tarjota Sinulle ohituskaistan, jotta markkinointinne kehittyy nopeammin ketterämpään suuntaan.

Nostan esiin ainakin:

  • Miksi vuosisuunnitelmamalli on tehoton?
  • Millainen malli kannattaisi ottaa tavoitteeksi?
  • Miten muutos kohti tavoitetilaa kannattaa vaiheistaa? 
  • Mitkä ovat tavallisimmat haasteet?
  • Miten budjetoidaan suunnitelma, jota ei ole vielä olemassa?
  • Mitä on jäänyt käteen kymmenistä vastaavista muutosprosesseista? 
  • Kysymyksiä ja vastauksia

Tervetuloa markkinoinnin kehittämisen ohituskaistalle. Vähintäänkin näet mikä monilla on toiminut, ja parhaimmillaan nappaat mukaasi suorat vinkit oman organisaatiosi toimintamallien kehittämiseen.

Vastineeksi aion pyytää

Koska webinaari on avoin ja ilmainen, pitää se sisällään myös myynnillisen osuuden. Tarkoituksenani on ensin auttaa, näyttää ja opastaa. Tämän jälkeen, mikäli sisältö on ollut vakuuttava, aikomuksenani on pyytää mahdollisuutta esitellä osaamistamme tarkemmin. Älkää siis pahastuko taikka pelästykö – kaikella on lopulta hintansa.

Webinaari on tarkoitettu ensisijaisesti yrityspäättäjille, jotka haluavat rakentaa ketterämmän markkinointikoneiston avulla. Muutkin ovat kuitenkin tervetulleita sillä rajauksella, että mukaan otetaan 50 ensimmäiseksi ilmoittautunutta.

Järjestäjä: Jussi Junikka
Ajankohta: 22.3.2019 klo 8.30-9.30
Aihe: Kohti ketterämpää markkinoinnin toimintamallia
Hinta: Ilmainen
Ryhmäkoko: Max 50 hlöä
Tallenne: Ei saatavilla näillä näkymin

 

Ilmoittaudu webinaariin. Välittömästi!