Opas markkinoinnin johtamiseen digiajassa

 

Markkinoinnin johtaminen vaatii uuden kaltaista ottaantumista digitaalisessa ajassa. Mitä nykyaikaiselta markkinoinnin johtajalta vaaditaan? Millaiset taidot ovat huudossa? Mitä on tärkeää ymmärtää? Ja miksi menestysresepti sisältää erilaisia raaka-aineita kuin ennen?

Kirjoitimme oppaan kysymysten pohjalta ja nyt se on ilmaiseksi käytössäsi.

Opas piirtää kattavan ja konkreettisen kuvan markkinoinnin johtamisen laajasta ja moninaisesta pelikentästä – Keskittyen digiaikaan. Koska aihe on äärettömän laaja käytännön toimintamahdollisuudet käytännössä rajattomat, on oppaan tarkoituksena olla johdatus matkallasi kohti alati kehittyvää johtamista, toimeenpanoa ja tuloksia.

Opas vastaa kysymyksiin kuten:

  1. Mikä on asiakasdatan merkitys?
  2. Millaisia osakokonaisuuksia johtajan tulee hallita?
  3. Miksi toimitusjohtajan on tärkeää ymmärtää markkinointia?
  4. Miksi myynnin ja markkinoinnin ikiaikaisen köydenvedon on päätyttävä?
  5. Miksi toteutus yliajaa aikomukset – aina?
  6. Miksi numeroihin ja niiden suhteisiin tulee kiinnittää huomiota?

Tutustu oppaaseen ja sen myötä toivottavasti rahtusen avautuvaan markkinoinnin johtamisen maailmaan.

 

Lataa ilmainen opas ja liity postituslistalle