Digimainonta

Laita yrityksesi näkymään siellä, missä asiakkaasi aloittaa ostamisen.

Digimainonta laittaa yrityksesi näkymään siellä, missä asiakkaasi aloittaa ostamisen

Digimainonnan tarkoitus on ajaa asiakkaita tekemään aktiivisia toimenpiteitä ja tuottaa liidejä yrityksesi myynnille. Kun asiakkaasi kuitenkin aloittaa ostoprosessinsa Googlessa tai sosiaalisessa mediassa, myös yrityksesi on syytä olla paikalla.

Kun yrityksen omat verkkosivut ovat kunnossa ja valmiina tahkoamaan liidejä, seuraava steppi kohti kilisevää kassakonetta on sähköisen mainonnan käynnistäminen.

Fulmoren hakusanamainonnan ja sosiaalisen median mainonnan ammattilaisten avulla toteutat yrityksesi sähköisen mainonnan tehokkaimpia mainosalustoja käyttäen. Google Ads ja sosiaalisen median kanavat valjastetaan sopivana yhdistelmänä tavoittamaan sinun prospektisi ja asiakkaasi.

Sähköisissä medioissa mainontaa on helppo testata aluksi pienillä summilla ja kun saadaan hyviä tuloksia aikaan, voidaan kasvattaa budjetteja.

Fulmore haluaa auttaa sinua sähköisten mainoskanavien valinnassa ja kampanjasisältöjen suunnittelussa – voit itse keskittyä kauppojen klousaamiseen ja asiakaspalveluun.

Google-, Facebook-, Instagram- ja Linkedin-mainonta:

  • Google Ads: hakumainonta, display ja remarketing
  • Google shopping -verkkokauppamainonta
  • Sosiaalisen median mainonta eri alustoilla: Facebook, LinkedIn, Youtube, Instagram, Twitter, Snapchat
  • Jatkuva kampanjasisällön kehittäminen ja optimointi datan perusteella
  • Selkeä raportointi

Sähköinen mainonta sopii kaikille

Oli yrityksesi tarjooma sitten tuotteita tai palveluita – lähes kaikilla toimialoilla voidaan luottaa sähköisen mainonnan tehokkuuteen. On myös meidän etumme, että yrityksesi sähköiseen mainontaan satsaamat eurot konvertoituvat liideiksi ja myynniksi parhaalla panos-tulos-suhteella. Joko laitetaan yrityksesi sähköinen mainonta tulille?

Boostia liiketoimintaasi kohdennetulla digimainonnalla

Fulmoren toteuttamana sähköinen mainonta ei ole haulikolla ammuntaa vaan jokainen kuti osuu maaliin. Sähköinen mainonta kohdistetaan aina valikoiduille yleisöille ja tarkkaan valittuihin kanaviin. Tiedämme analytiikan avulla tarkalleen missä, kenelle ja milloin suunnittelemamme kampanja näkyy. Tämä auttaa meitä myös kehittämään mainontaa entistä tehokkaammaksi.

Näy siellä missä asiakkaasi ovat

Tavoitamme sähköisellä mainonnalla niin nykyiset kuin tulevat asiakkaasi, koska Googlen ja sosiaalisen median alustojen mainosinfra on levittäytynyt koko digitaaliseen ympäristöön. Mainosalustojen verkosto kattaa valtavan määrän sivustoja, joihin yrityksesi mainonta voidaan toteuttaa hakusanamainontana ja responsiivisina display- tai remarketing-mainoksina. Kun alustoja ja mainosformaatteja on käytettävissä kattava valikoima, pystymme tarjoamaan yrityksellesi parhaan mahdollisen sähköisen mainonnan kokonaisuuden.

Sähköistä mainontaa mitataan ja optimoidaan jatkuvasti

Sähköisten medioiden mainonnan tehoa on helppo mitata, kun analytiikka on kytketty mainoskanaviisi. Sähköisen mainonnan tulosta ei arvioida pelkästään liikenteen tai näyttökertojen määrää tarkastelemalla vaan mittaamalla asiakkaiden aktiivisia toimenpiteitä sekä liidejä. Kaikkein tärkeintä tulosten mittaamisessa on toteutuneet kaupat.

Mainosten toimivuutta testataan ja optimoidaan niin mainossisältöjen kuin kohdennuksenkin osalta. Seuraamme säännöllisesti mainontasi klikkausprosentin, klikkihinnan ja konversioprosentin kehittymistä. Anna Fulmoren hoitaa yrityksesi sähköinen mainonta ja keskity itse olennaiseen.

Tehdään tulosta sähköisellä mainonnalla

Meille ei ole yhdentekevää, millä hinnalla prospektit tavoitetaan tai kuinka tehokkaasti kampanjat generoivat kauppaa. Tuloshakuisena markkinointikumppanina Fulmore tekee puolestasi tarvittavat peliliikkeet sinun mainontasi optimoimiseksi. Raha ei kasva puussa, joten anna meidän toteuttaa yrityksesi mainonta suunnitelmallisesti – mainoseurojasi tuhlaamatta.

Digimainonta on osa markkinoinnin kokonaisuutta

Google- ja Facebook-mainonnan kampanjat ja budjetit suunnitellaan sen mukaan, kenet halutaan tavoittaa ja millaisia tavoitteita markkinoinnille asetetaan. Lataa markkinoinnin suunnittelijan opas!