Työt

Fulmore TRBO Gebwell Oy:n kumppanina kasvussa

”Kuukausittainen numeroihin perustuva iterointi varmistaa sen, ettei markkinoinnissa jäädä paikoilleen junnaamaan, vaan asiat kehittyvät.”

Julkaistu 08.05.2019

Systemaattinen markkinointi auttaa Dextiliä kasvamaan

Dextili Oy on arvostettu rakennus- ja kiinteistöalan palvelemiseen erikoistunut taloushallinnon asiantuntijatalo. Yli 20 vuoden aikana tapahtunut kasvu yhden hengen tilitoimistosta puolensataa työntekijää työllistäväksi taloushallinnon suunnannäyttäjäyritykseksi on käynyt askel askeleelta, systemaattisesti ja suunnitelmallisesti. Vaikka kasvussa on ollut paljon työtä ja haasteitakin, Dextili on saanut Fulmorelta hyvää tukea kehitysaskeleiden ottamiseen. Menestyksekäs yhteistyö syvenee nyt entisestään, kun Dextilillä […]

Julkaistu 29.10.2018

Fulmore TRBO tehosti Asianajotoimisto Lindblad & Co:n markkinointia

Ensimmäisen yhteistyövuoden jälkeen TRBO-konseptin toimivuudesta ei ole epäilystä. Lindblad arvostaa palvelussa hyvin rullaavaa suunnittelua, laadukasta toteutusta, säännöllistä raportointia ja jatkuvaa kehittymistä.

Julkaistu 05.09.2018

Taimerin konversiomäärä kuusinkertaiseksi Fulmoren avulla

Konversiomäärä kuusinkertaiseksi Fulmoren avulla. Taimer aloitti markkinointiyhteistyön Fulmoren kanssa jo vuonna 2015. Pitkä matka on kuljettu ja tuloksia syntyy jatkuvasti kiihtyvällä tahdilla.

Julkaistu 25.05.2017

Pihlan tarjouspyyntöjen määrä moninkertaistui

Kotimaisen ikkuna- ja ovivalmistaja Pihlan tuotteita löytyy tuhansista suomalaisista kodeista ja kiinteistöistä. Pihla otti joulukuussa 2016 käyttöönsä Fulmore Trbon, jonka avulla mitattavuus, analytiikan hyödyntäminen sekä markkinoinnin automaatio on viety kokonaan uudelle tasolle.

Julkaistu 24.05.2017

Jokainen markkinointiin sijoitettu euro on tuottanut monta takaisin

Joroislainen Etelä-Savon Hirsirakenne valmistaa laadukkaita hirsirakennuksia, joiden markkinointinimenä toimii Joro-Huvilat. Vuonna 2014 nykyinen toimitusjohtaja Topi Purhonen siirtyi yrityksen johtoon…

Julkaistu 15.03.2017

Sähköiselle markkinoinnille näyttävää kasvua

Huonekaluliike Stemma on yksityisten huonekalukauppiaiden perustama ja omistama ketju, johon kuuluu noin 40 myymälää ympäri Suomea. Ketjun liikevaihto vuonna 2015 oli noin 42 miljoonaa euroa.

Julkaistu 28.02.2017

JYP arvostaa sitoutuneisuutta ja energisyyttä

JYPin markkinointi on kokenut viimeisen vuoden aikana perusteellisen muodonmuutoksen, joka on tapahtunut tiiviissä, lähes päivittäisessä yhteistyössä Fulmoren kanssa.

Julkaistu 22.09.2016