”Kuukausittainen numeroihin perustuva iterointi varmistaa sen, ettei markkinoinnissa jäädä paikoilleen junnaamaan, vaan asiat kehittyvät.”
Julkaistu 08.05.2019Dextili Oy on arvostettu rakennus- ja kiinteistöalan palvelemiseen erikoistunut taloushallinnon asiantuntijatalo. Yli 20 vuoden aikana tapahtunut kasvu yhden hengen tilitoimistosta puolensataa työntekijää työllistäväksi taloushallinnon suunnannäyttäjäyritykseksi on käynyt askel askeleelta, systemaattisesti ja suunnitelmallisesti. Vaikka kasvussa on ollut paljon työtä ja haasteitakin, Dextili on saanut Fulmorelta hyvää tukea kehitysaskeleiden ottamiseen. Menestyksekäs yhteistyö syvenee nyt entisestään, kun Dextilillä […]
Julkaistu 29.10.2018Ensimmäisen yhteistyövuoden jälkeen TRBO-konseptin toimivuudesta ei ole epäilystä. Lindblad arvostaa palvelussa hyvin rullaavaa suunnittelua, laadukasta toteutusta, säännöllistä raportointia ja jatkuvaa kehittymistä.
Julkaistu 05.09.2018Konversiomäärä kuusinkertaiseksi Fulmoren avulla. Taimer aloitti markkinointiyhteistyön Fulmoren kanssa jo vuonna 2015. Pitkä matka on kuljettu ja tuloksia syntyy jatkuvasti kiihtyvällä tahdilla.
Julkaistu 25.05.2017Kotimaisen ikkuna- ja ovivalmistaja Pihlan tuotteita löytyy tuhansista suomalaisista kodeista ja kiinteistöistä. Pihla otti joulukuussa 2016 käyttöönsä Fulmore Trbon, jonka avulla mitattavuus, analytiikan hyödyntäminen sekä markkinoinnin automaatio on viety kokonaan uudelle tasolle.
Julkaistu 24.05.2017Joroislainen Etelä-Savon Hirsirakenne valmistaa laadukkaita hirsirakennuksia, joiden markkinointinimenä toimii Joro-Huvilat. Vuonna 2014 nykyinen toimitusjohtaja Topi Purhonen siirtyi yrityksen johtoon…
Julkaistu 15.03.2017Huonekaluliike Stemma on yksityisten huonekalukauppiaiden perustama ja omistama ketju, johon kuuluu noin 40 myymälää ympäri Suomea. Ketjun liikevaihto vuonna 2015 oli noin 42 miljoonaa euroa.
Julkaistu 28.02.2017Rakennusalaan erikoistunut henkilöstövuokraaja Briko tuli asiakkaaksemme keväällä 2014. Onnistunut yhteistyö on kasvattanut Brikon koko liikevaihtoa ja liikevoittoa.
Julkaistu 22.09.2016JYPin markkinointi on kokenut viimeisen vuoden aikana perusteellisen muodonmuutoksen, joka on tapahtunut tiiviissä, lähes päivittäisessä yhteistyössä Fulmoren kanssa.
Julkaistu 22.09.2016