[Webinaari 3.4. klo 8.00] Kriisivaiheen viestintä ja markkinointi

Tiedän, että webinaarin aihe on haastava. Aion vetää vajaan tunnin setin aiheesta, jonka sisältö tulee muotoutumaan voimakkaasti seuraavan parin viikon aikana – täysin valmiita vastauksia ei varmasti ole parin viikon päästäkään. Aihe on kuitenkin sen verran tärkeä, että haaste on otettava vastaan.

Korona aiheuttaa ongelmia liiketoiminnassa ainakin juhannukseen saakka. Nykyisen arvion perusteella tartuntahuippu osuu toukokuullle, joten realistista lienee ajatella, että arki palaa normaaliksi joskus kesä–heinäkuun aikana. Siihen on pitkä aika. Asioita pitää saada tapahtumaan paljon.

Tänä aikana on syytä pitää huolta kolmesta asiasta: selviytymisestä, aktiivisesta viestinnästä ja kriisinjälkeisestä iskukyvystä. Kaikkiin näihin auttaa aktiivinen toimiminen. Pyrin avaamaan webinaarissa parhaani mukaan sitä,

mitä on tehtävissä – ja mitä kannattaa tehdä?

Pohjimmiltaan tämä on webinaari ketterästä markkinoinnin ja viestinnän kehittämisestä. Se on uskoaksemme tehokkain tapa selvitä kriisistä. Lupaan kuorruttaa asiasisältöä korona-ajan parhailla käytänteillä ja konkreettisilla vinkeillä. Uskon, että tämä sisältö palvelee nykyisessä toimintaympäristössä todella monia.

Käymme läpi ainakin:

  • Miten markkinointia kannattaa suunnitella ja johtaa tässä hetkessä?
  • Mitkä ovat viestinnän prioriteetit tässä hetkessä?
  • Mitkä asiat ovat toimineet kriisin aikana – katsaus Fulmoren yhteisiin oppeihin ja koppeihin?
  • Mihin tulisi varautua – entä, jos tämä pitenee / menee ohi nopeasti / muu mikä?
  • Mistä tietää, että nyt on aika liipaista liikkeelle jotain vähän isompaa – eli mitä asioita seurata markkinan normalisoitumisen näkökulmasta?

Webinaari on avoin ja ilmainen. Tekniikka rajaa osallistujamäärän sataan henkilöön. Tule mukaan, kerää parhaat jutut firmasi avuksi ja juo ensi perjantain etäaamukahvit Jussin kanssa.

Pyrin parhaani mukaan antamaan ajatuksia siihen, mitä yhtiösi voi tehdä selvityäkseen, säilyttääkseen nykyisen asemansa ja ennen kaikkea voittaakseen lisää markkinaa kriisin jälkeen.

Järjestäjä: Jussi Junikka
Ajankohta: pe 3.4.2020 klo 8.00–9.00 (kesto n. 45 min + kysymykset)
Aihe: Kriisivaiheen viestintä ja markkinointi
Hinta: Ilmainen
Tallenne: Ei tule verkkoon

Aikaisemmat webinaarimme ovat olleet varsin kiiteltyjä, joten melko varma voin olla myös tulevan onnistumisesta. Ainakin siis aikaisempien osallistujien näkemyksen mukaan laatua on tarjolla. Uskoisin, että haastavasta aiheesta huolimatta taso pidetään korkealla.

Olehan siis noheva ja lyö tietosi viereisellä lomakkeella sisään osallistuaksesi.

Webinaariterveisin,

Jussi

 

Ilmoittaudu webinaariin!