Fulmore TRBO Gebwell Oy:n kumppanina kasvussa

Asiakkaan nimi: Katso gebwell.fi, http://gebwell.fi/,

Mitä teimme:

Gebwell Oy on vuonna 2005 perustettu leppävirtalainen, ympäristöystävällisiin lämmitys- ja jäähdytysratkaisuihin erikoistunut yritys. Gebwell valmistaa ja myy kaukolämpöön liittymiseen sekä maalämmön hyödyntämiseen suunniteltuja laitteita. Asiakkaita ovat LVI- ja rakennusalan ammattilaiset, joille Gebwell tarjoaa valmiit ratkaisut kuluttajien ja muiden asiakkaiden palvelemiseen.

Kaikki tuotteet suunnitellaan ja valmistetaan Leppävirralla nykyaikaisissa 20 000 neliön tuotantotiloissa. Maalämpöpumput, varaajat ja kaukolämmönjakokeskukset valmistuvat ammattitaitoisen henkilöstön tekeminä joustavasti ja laadukkaasti. Yritys työllistää yhteensä noin 150 henkilöä.

Markkinoinnin kumppanuus on vahvistunut vuosi vuodelta

Gebwellin ja Fulmoren yhteistyö alkoi jo vuonna 2012. Aluksi laitettiin perusmateriaalit kuntoon tekemällä esitteitä tuotteista ja palveluista, ja pikkuhiljaa mukaan tuli myös digimarkkinointi.

”Tarpeemme oli alusta asti löytää markkinoinnin kumppani, joka pystyy tarjoamaan riittävän monipuolisesti palveluita ja jonka kanssa pystymme rakentamaan pitkäjänteistä kumppanuutta”, sanoo Gebwellin toimitusjohtaja Tuure Stenberg.

Vuonna 2014 käynnistettiin aiempaa määrätietoisempi yhteistyö, joka aloitettiin perusteellisella nettisivujen uudistamisella. Lisäksi muun muassa jatkettiin erilaisten markkinointimateriaalien tekoa ja päivittämistä, tuotettiin sisältöä nettisivuille ja toteutettiin sähköpostimarkkinointia eri kohderyhmille.

TRBO vie markkinointia eteenpäin ja sujuvoittaa arkea

Kun Fulmorella siirryttiin tarjoamaan jatkuvan markkinoinnin TRBO-kokonaispalvelua, Gebwell oli luontevasti ensimmäisten TRBO-asiakkaiden joukossa. Uusi palvelukonsepti toi vielä selkeämmät suuntaviivat markkinoinnin määrätietoiseen kehittämistyöhön, ja myynnin sekä markkinoinnin jatkuvasta mittaamisesta tuli entistä järjestelmällisempää.

Kehittämisaspekti ja suunnitelmallisuus ovat TRBOssa koko ajan mukana, ja sitä Gebwellillä pidetään suuressa arvossa.

”Kuukausipalaveri on ollut tosi hyvä. On tosi tärkeää, että kerran kuussa tulee katsottua tulokset, niin kokonaisuus pysyy hallinnassa. Sen lisäksi yhteenveto on hyvä. Sen avulla voin helpommin päättää, mitä teen itse ja mitä markkinointitoimisto tekee. Fulmorelta saatujen proaktiivisten ideoiden määrä on myös ollut sopiva”, jatkaa Gebwellin markkinointipäällikkö Saima Havukainen.

Monnin ja Havukaisen näkökulmasta TRBO on pitänyt markkinoinnin kokonaisuuden selkeänä ja helpottanut heidän arkeaan.

”Yhteistyö on ollut sujuvaa, kun markkinoinnin sisältö sekä graafinen ja tekninen puoli onnistuvat kaikki yhdeltä luukulta. Se toimii ja auttaa kiireisessä arjessa. Sovitut asiat on Fulmorella tehty hyvin ja huolellisesti, ja me puolestamme olemme hoitaneet meille annetun ruudun”, kuvailee Monni.

”On tärkeä asia, että Fulmorella meillä on oma yhteyshenkilö, joka tuntee meidät ja ajatuksemme. Se tekee asioinnista helppoa ja sujuvaa”, lisää Havukainen.

”Kuukausittainen numeroihin perustuva iterointi varmistaa sen, ettei markkinoinnissa jäädä paikoilleen junnaamaan, vaan asiat kehittyvät.”

Petrus Monni

Gebwell