Webinaaritallenne: Viestintä ja markkinointi kriisitilanteessa

Webinaaritallenne: Viestintä ja markkinointi kriisitilanteessa

Markkinointi­blogi

Korona aiheuttaa ongelmia liiketoiminnassa ainakin juhannukseen saakka. Nykyisen arvion perusteella tartuntahuippu osuu toukokuullle, joten realistista lienee ajatella, että arki palaa normaaliksi joskus kesä–heinäkuun aikana. Siihen on pitkä aika. Asioita pitää saada tapahtumaan paljon.

Tänä aikana on syytä pitää huolta kolmesta asiasta: selviytymisestä, aktiivisesta viestinnästä ja kriisinjälkeisestä iskukyvystä. Kaikkiin näihin auttaa aktiivinen toimiminen. Webinaarissa Jussi avasi sitä,

  • Miten markkinointia kannattaa suunnitella ja johtaa tässä hetkessä?
  • Mitkä ovat viestinnän prioriteetit tässä hetkessä?
  • Mitkä asiat ovat toimineet kriisin aikana – katsaus Fulmoren yhteisiin oppeihin ja koppeihin?
  • Mihin tulisi varautua – entä, jos tämä pitenee / menee ohi nopeasti / muu mikä?
  • Mistä tietää, että nyt on aika liipaista liikkeelle jotain vähän isompaa – eli mitä asioita seurata markkinan normalisoitumisen näkökulmasta?

» Voit ladata webinaarin esitysmateriaalin itsellesi tästä.

Katso koko webinaaritallenne

Mikäli haluat katsoa koko webinaaritallenteen, voit ladata videon tästä.