Oletko kyllästynyt arpomaan markkinoinnin, myynnin tai asiakkuudenhoidon seuraavia suunnitelmia?

Ilman asiakkaita ei ole bisnestä. Siksi yrityksenne tarvitsee tehokkaan asiakkuusprosessin – siis tavan hankkia, pitää ja kasvattaa asiakkuuksia. Toimitamme yrityksellenne parhaan osaamisen ja dataan perustuvan toimintamallin asiakkuusprosessin eri vaiheiden kehittämiseen.

Liiketoiminnan tavoitteet saavutetaan asiakkuuksien kautta

Liiketoiminnan tavoitteet – kasvu, kannattavuuden parantaminen, vakaampi kassavirta tukevampi tulos – saavutetaan asiakkuuksien kautta. Osumia voidaan saada sattumalta tai suunnitelmallisesti. Vain jälkimmäinen tuottaa kestäviä tuloksia.

Katso videolta, miten mallimme toimii:

Enemmän ostavia asiakkaita – uusia, nykyisiä ja palaavia

Ilman asiakkaita ei ole liiketoimintaa – tai ainakaan se ei ole kestävällä pohjalla. Tämän vuoksi jokainen yritys tarvitsee tehokkaan asiakkuusprosessin. Pelkkä tehokas asiakashankinta ja hyvä pito eivät kuitenkaan riitä.

Asiakkuusprosessi pitää kytkeä vahvasti liiketoiminnan talouden lukuihin ja niiden kautta strategisiin ja operatiivisiin tavoitteisiin. Ilman kytkentää markkinointi, myynti ja asiakkuudenhoito toimivat tyhjiössä – siis raportoivat omaa työtään suhteessa johonkin muuhun kuin liiketoiminnan määrittämiin mittareihin.

Vasta kun kytkentä on ehjä, asiakkuusprosessi alkaa toimittaa sitä, mitä siltä tavallisesti tilataan: strategianmukaisia asiakkuuksia, joista voidaan rakentaa kestävää ja kannattavaa kasvua.

Ala johtaa liiketoimintaa asiakkuuksista käsin

Asiakkuudet ovat alkupiste lähes kaikelle sille, mitä liiketoiminta tavoittelee: kasvu, kannattavuus, vakaa kassavirta ja tuhti tulos. Tämän vuoksi avain kestävään kilpailukykyyn löytyy asiakkuuksien ja arvontuotannon johtamisen kautta.

Näistä asioista pidämme huolta kanssanne:

Valjastetaanko yrityksenne asiakkuusprosessi liiketoiminnan tueksi?

Haluatko saada tulovirrat tasaisemmaksi ja bisneksen vakaalle kasvu-uralle? Oletko kyllästynyt arpomaan markkinoinnin, myynnin tai asiakkuudenhoidon seuraavia suunnitelmia? Pitäisikö liiketoiminnan olla kaikkinensa enemmän johdettavaa ja vähemmän yllättävää?